AI Ethics in the Age of Generative AI: The Significance and Controversy of AI Guidelines. 2024. 119-131
カダイ ケンキュウ シンポジウム I. 2022. 44. 1. 35-38
深堀 聰子, 松下 佳代, 伊藤 通子, 中島 英博, 田中 一孝. 学修成果アセスメント・ツール活用支援を通したエキスパート・ジャッジメントの涵養と大学組織の変容 : 実践的研究から導かれる示唆-Promoting Faculty Expert Judgement and Institutional Change by Facilitating the Use of Learning Outcomes Assessment Tools : Implications from Empirical Research. 大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編. 2021. 43. 2. 139-143
深堀 聰子, 斎藤 有吾, 田中 一孝, 長沼 祥太郎. 課題研究シンポジウム Tuningテスト問題バンクの教学マネジメントへの活用-Utilizing the Tuning Test Item Bank for the Management of Teaching and Learning. 大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編. 2021. 43. 1. 84-88
田中 一孝. 課題研究シンポジウム 学習システム・パラダイムの転換に向けて : 2020年度課題研究シンポジウムの総括と展望-Toward a Paradigm Shift in Teaching and Learning : An Overview of the Symposium. 大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編. 2021. 43. 1. 89-92
田中 一孝. 課題研究シンポジウム 今後の展望 : 濱名篤氏によるコメントとディスカッションを踏まえて-Comments by Dr. Atsushi Hamana, Discusssion, and Future Issues of our Research. 大学教育学会誌 = Journal of Japan Association for College and University Education / 「大学教育学会誌」編集委員会 編. 2020. 42. 1. 82-84
Physiology of Godlikeness in Plato
(International Plato Society 4th Asia Regional Meeting (IPS Mid-Term Meeting Part I) "Plato and Gods" 2024)
Harnessing Large Language Models for Classical Text Interpretation: A Comparative Study of Greek Texts and English Translations
(PNC 2024 Annual Conference and Joint Meetings 2024)
Can generic/cross-disciplinary competences be fostered? A comparison of undergraduate curricula
(2024)