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J-GLOBAL ID:201501049510206465
Update date: May. 22, 2024
Shimada Satoshi
シマダ サトシ | Shimada Satoshi
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Research field (3):
Web and service informatics
, Business administration
, Design engineering
Research theme for competitive and other funds (3):
2021 - 2025 技術を活用したヒトにとって心地良い顧客接点のデザイン
2020 - 2024 Service Capability and Its Resource Allocation Model based on the Utilization of Dynamic Customer Information
2013 - 2018 A Study on Knowledge-based Service Value Chain System based on Experience and Credibility
Papers (12):
Kengo Matsumura, Satoshi Shimada, Yoshinori Hara. R&D Staff Perception Leading to Product Innovation: Case Study on Carbohydrate-Free Sake. Serviceology for Services. 2020. 106-125
Satoshi Shimada, Eiko Hoshiyama. Analysis of Service Staff's Observation on a Customer : A Case Study of Hotel Service in Japan. Serviceology for Services. 2020. 54-69
嶋田敏. 接客への技術導入がもたらすプロセスに関する影響についての一考察-スーパーホテルの事例研究-. 経済論叢. 2020. 194. 3. 85-98
嶋田敏, 渋谷恵, 荒井観. 管理職と非管理職の間の仕事の資源に対する認識の差異. ヒューマンインターフェース学会論文誌. 2020. 22. 4. 381-390
Yusuke Yamamoto, Satoshi Shimada. Analysis on effect of disputed topic suggestion for user behavior in web search. Transactions of the Japanese Society for Artificial Intelligence. 2017. 32. 1. 1-12
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MISC (71):
大木剛, 高橋憲生, 小東茂夫, 嶋田敏. 医療言語処理を活用した診療情報提供書作成補助の試み. 千葉医学. 2023. 99. 2
大木剛, 高橋憲生, 小東茂夫, 嶋田敏. 医療言語処理を活用した診療情報提供書作成補助の試み. 日本神経学会学術大会プログラム・抄録集. 2023. 64th
嶋田敏, 星山英子. ビジネスホテルにおける接客の質を支えるスタッフのスキルと提供体制. サービス学会第10回国内大会. 2022
嶋田 敏, 山平 泰子, 村井 暁子. 大学における教育サービスの関連情報の収集・整理・提供~社会起業に関する京都大学の学内リソースを題材に~. サービス学会第7回国内大会講演論文集. 2019
嶋田 敏, 星山 英子, 原 良憲. “顧客に満足をもたらすホテルスタッフの特性の解明~チェックイン業務を題材に~. サービス学会第6回国内大会講演論文集. 2018
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Books (2):
スーパーホテル「マニュアル」を超えた感動のおもてなし
かんき出版 2024 ISBN:9784761210021
サービソロジーへの招待
東京大学出版会 2017
Association Membership(s) (1):
サービス学会
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