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J-GLOBAL ID:201801016015426251   Update date: Feb. 01, 2024

Nakagawa Shoetsuro

Nakagawa Shoetsuro
Affiliation and department:
Research field  (1): Business administration
Research keywords  (3): プラットフォーム ,  消費者行動 ,  マーケティング
Research theme for competitive and other funds  (4):
  • 2020 - 2024 旅行者のシェアリングエコノミー利用行動における心理的メカニズムの解明
  • 2018 - 2021 欧州における日本のポップカルチャー・イベントの形成・発展プロセスに関する研究
  • 2017 - 2020 英独仏旅行者の情報探索行動に注目したインバウンド促進戦略に関する研究
  • 2016 - 2017 飲食店検索サイトに対するeロイヤルティの形成要因に関する研究
Papers (14):
  • The Antecedents of Consumers’ Loyalty Toward Subscription-Based Rental Services of Household Furniture and Appliances. Seijo University economic papers. 2022. 238. 65-91
  • Effectiveness and Limitations of Implicit Attitude in Consumer Research. Seijo University economic papers. 2021. 232. 141-165
  • 中川 正悦郎, 田嶋 規雄, 川又 啓子. 英仏の潜在的旅行者によるジャパニーズ・ポップ・カルチャーに対する情報探索行動. 青山総合文化政策学. 2021. 12. 1. 71-91
  • Nakagawa Shoetsuro. The effects of perceived variety of video contents on consumers’ loyalty toward subscription-based video streaming service. JSMD Review. 2021. 5. 2. 41-50
  • 中川 正悦郎. 情報のリッチネスと情報のクレディビリティがサイトの信頼に及ぼす影響. 亜細亜大学『経営論集』. 2018. 54. 1. 25-44
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Education (1):
  • 2012 - 2015 Keio University Graduate School of Business Administration
Professional career (1):
  • 博士(経営学) (慶應義塾大学)
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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