Rchr
J-GLOBAL ID:202001020787818894   Update date: May. 22, 2024

OKI Tomomi

OKI Tomomi
Affiliation and department:
Research field  (1): Clinical nursing
Papers (43):
  • Akiko Kondo, Renaguli Abuliezi, Kosuke Niitsu, Kazuko Naruse, Tomomi Oki, Erika Ota, Mabel C Ezeonwu. Comparing factors related to perceived control and preventive behaviors from COVID-19 between Japanese and American nursing students: A cross-sectional study. Japan journal of nursing science : JJNS. 2024. 21. 2. e12585
  • Akiko Kondo, Renaguli Abuliezi, Kosuke Niitsu, Kazuko Naruse, Tomomi Oki, Erika Ota, Mabel C Ezeonwu. Factors related to mental health effect among nursing students in Japan and the United States during the coronavirus pandemic: A cross-sectional study. International journal of mental health nursing. 2023. 32. 1. 186-198
  • Akiko Kondo, Renaguli Abuliezi, Erika Ota, Tomomi Oki, Kazuko Naruse. Cross-sectional study of factors related to COVID-19 vaccination uptake among university healthcare students. Frontiers in public health. 2023. 11. 1325942-1325942
  • Akiko Kondo, Tomomi Oki, Amane Otaki, Renaguli Abuliezi, Ann L. Eckhardt. Relationship Between Resilience and Perceived Control After Acute Coronary Syndrome. Journal of Cardiovascular Nursing. 2023. 38. 1. E20-E30
  • Akiko Kondo, Tomomi Oki, Amane Otaki, Renaguli Abuliezi, Ann L Eckhardt. Factors related to perceived control and health-related quality of life of patients after acute coronary syndrome during admission and after discharge. Japan journal of nursing science : JJNS. 2021. 18. 2. e12404
more...
MISC (66):
  • 岩間 菜実, 大滝 周, 大木 友美, 浅野 栞奈, 猪狩 拓未. BLS教育に関する研究の動向 BLS技術の維持に対する心理的効果. 性とこころ. 2020. 11. 1. 141-145
  • 清水 彩花, 大木 友美, 大滝 周, 西本 千万利, 加藤 侑梨. BLS講習による看護学生の心の変化 看護学生が感じたBLS教育の必要性. 性とこころ. 2020. 11. 1. 146-150
  • 浅野 栞奈, 大滝 周, 大木 友美, 猪狩 拓未, 岩間 奈実. 看護学生の一次救命処置に対する自信度の実態調査 蘇生技術への自信のなさに関する基礎的研究. 性とこころ. 2020. 11. 1. 151-155
  • 加藤 侑梨, 大木 友美, 大滝 周, 清水 彩花, 西本 千万利. 看護学生のトリアージ知識の獲得状況 トリアージ後のジレンマの基礎的研究. 性とこころ. 2020. 11. 1. 175-179
  • 西本 千万利, 大木 友美, 大滝 周, 加藤 侑梨. 看護基礎教育における災害教育の実態調査 災害時心理に基づくトリアージ教育. 性とこころ. 2020. 11. 1. 180-184
more...
Lectures and oral presentations  (66):
  • 心肺蘇生実施に関わる救援者のストレスに関する研究動向 一次救命処置(BLS)実施に伴う救援者のストレス
    (性とこころ 2020)
  • 学生インストラクターがもたらす看護学生への教育効果 一次救命処置(BLS)への自信不安に関する基礎的研究
    (性とこころ 2020)
  • 看護基礎教育における災害教育の実態調査 災害時心理に基づくトリアージ教育
    (性とこころ 2020)
  • 看護学生のトリアージ知識の獲得状況 トリアージ後のジレンマの基礎的研究
    (性とこころ 2020)
  • 看護学生の一次救命処置に対する自信度の実態調査 蘇生技術への自信のなさに関する基礎的研究
    (性とこころ 2020)
more...
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page