Rchr
J-GLOBAL ID:202101017363863837   Update date: Apr. 21, 2024

Mori Tsukuri

モリ ツクリ | Mori Tsukuri
Affiliation and department:
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 2021 - 2023 聴覚障害児者指導のタッチポイントマトリクス分析とハイブリッド化による継続性向上
  • 2019 - 2022 Alignment diagram and pragmatic or hedonic quality in the application of a blended learning system in special needs education
Papers (39):
  • Tsukuri Mori, Masayuki Kumai. Process and significance of articulation acquisition in deaf adult: A case study of articulation training in an adolescent. The Japan Journal of Logopedics and Phoniatrics. 2023. 64. 2. 126-134
  • Hybridization of Speech-Language-Hearing Therapy for Hearing-impaired Persons to Improve Continuity. 2023. 6. 3. 41-44
  • Educational Informatics Research. An Online Language Assessment for the Hearing-Impaired. 2022. 21. 73-78
  • Comprehensibility-based Evaluation of Captions Generated by Automatic Speech Recognition. 2019. 18. 89-97
  • 熊井 正之, 森 つくり, 石川 美希, 橋本 陽介. eラーニングシステムの特別支援利用時における品質の検討. 日本特殊教育学会第56会大会発表論文集. 2018. 56
more...
MISC (2):
  • 熊井正之, 森つくり, 森つくり, 石川美希, 橋本陽介. 多様な学習者における非同期型学習用教材の使用性の検討 非同期型学習用ビデオ教材の字幕付・移動と解説領域強調の効果. 日本特殊教育学会大会発表論文集(CD-ROM). 2021. 59th
  • 熊井正之, 森つくり, 石川美希, 橋本陽介, 古山貴仁, 古山貴仁, 樫木暢子. 多様な参加者における同期型学習支援システムの使用性の検討(2). 日本特殊教育学会大会発表論文集(CD-ROM). 2020. 58th
Professional career (2):
  • 博士(教育学) (東北大学)
  • 修士(教育学) (東北大学)
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page