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J-GLOBAL ID:202401003264534989
Update date: Oct. 11, 2024
MORIOKA Kousaku
モリオカ コウサク | MORIOKA Kousaku
Affiliation and department:
Job title:
Associate Professor
Research field (1):
Commerce
Research keywords (2):
ブランド価値共創
, ブランド価値のダイナミクス
Research theme for competitive and other funds (2):
- 2020 - 2024 ブランド価値共創・共破壊に関する実証分析
- 2014 - 2018 ものづくり新時代における消費者の経験価値創造に関する理論的・実証的研究
Papers (11):
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How Does the Distribution of Customer Review Ratings Matter?. The Journal of Tokyo Keizai University: Business. 2023. 318. 123-135
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Service robots as innovative retail technology : an extension of the shopping productivity model. 2023. 63. 3. 287-299
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Exploratory Analyses of the Structure of Customer Resources in Brand Value Creation. The Journal of Tokyo Keizai University. 2020. 306. 239-260
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ソリューション提示型カスタマイゼーションの効果-カスタマイゼーション価値の構造と顧客のデザイン・スキルの異質性を考慮して-. マーケティングジャーナル. 2020. 40. 1. 31-42
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Preliminary Analyses of Customer Experiential Value Scales. The Journal of Tokyo Keizai University. 2018. 298. 71-88
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Lectures and oral presentations (22):
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広告表示順序のカスタマイゼーション:オンライン動 画配信プラットフォームの分析
(第68回消費者行動研究コンファレンス 2024)
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Co-creation of brand value-in-context: The moderating effects of customer autonomy and co-creation contexts
(8th Naples Forum on Service 2023)
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The Effect of Customer Autonomy Orientation in Brand Value Co-creation
(2021 AMA Summer Academic Conference 2021)
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ブランド価値共創における顧客の自律性の役割
(第62回消費者行動研究コンファレンス 2021)
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Brand Value Co-creation and Co-destruction: Moderation Effects of Customer-Brand Personality Dissimilarity
(2020 INFORMS Conference on Service Science 2020)
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Work history (2):
- 2014/04 - 現在 Tokyo Keizai University Business Administration Associate Professor
- 2011/04 - 2014/03 Tokyo Keizai University Business Administration Lecturer
Association Membership(s) (3):
日本消費者行動研究学会
, 日本商業学会
, American Marketing Association
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