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J-GLOBAL ID:200901008822406032   Update date: Sep. 18, 2022

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セキザワヒデヒコ | se
Affiliation and department:
Research field  (1): Sociology
Research keywords  (1): 広告 絵本 創造性 発想 消費
Research theme for competitive and other funds  (1):
  • 広告
Papers (7):
  • Sekizawa Hidehiko. Picturebooks of the Moon. 2016. 43. 51-83
  • Sekizawa Hidehiko. Ideation in the Classroom. 2015. 41. 17-48
  • Hidehiko SEKIZAWA. Four Types of Cooking and Eating Portrayed in the Movies:A Plateful of Communication. 2014. 39. 51-80
  • SEKIZAWA Hidehiko. The Heart as a Sign:Why Did the Pump of Blood Become the Symbol of Love?. The Journal of Communication Studies. 2013. 33. 49-79
  • Hidehiko SEKIZAWA. My Father,The Dog:Anthropomorphism in Advertising. The Journal of Communication Studies. 2012. 35. 19-48
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MISC (6):
  • 関沢英彦. 物語としての国家-政府観光局ウェブサイトの分析. 『コミュニケーション科学』. 2010. 31. 3-36
  • 関沢英彦. コミュニケーション学部とキャリア教育. 『コミュニケーション科学』. 2009. 30. 67-77
  • 関沢英彦. 広告における死の表象. 『コミュニケーション科学』. 2008. 28. 29-60
  • 関沢英彦. 「広告における女性たち」. 『コミュニケーション科学』. 2007. 25. 29-58
  • 関沢英彦. 「夜の広告-遊歩者とカウチポテトの関係」. 『コミュニケーション科学』. 2007. 27. 3-31
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Books (38):
  • 女と夜と死の広告学
    晃洋書房 2016
  • 基礎から学べる広告の総合講座2012
    日経広告研究所 2011
  • 基礎から学べる広告講座2012
    2011
  • 『基礎から学べる広告の総合講座』(共著)
    日経広告研究所 2010
  • 『いまどきネットだけじゃ、隣と同じ!「調べる力」』
    明日香出版社 2010
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Association Membership(s) (2):
日本広告学会 ,  日本マスコミュニケーション学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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