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J-GLOBAL ID:200901009420370917   Update date: Oct. 14, 2013

Miyakawa Kiyoshi

ミヤカワ キヨシ | Miyakawa Kiyoshi
Affiliation and department:
Job title: Professor
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (7): CM表現 ,  お詫び広告(日・米) ,  企業イメージ ,  企業ブランド ,  Apology Advertising ,  Corporate Image ,  Corporate Brands
Research theme for competitive and other funds  (5):
  • 2009 - 2010 企業不祥事における企業表現
  • 2000 - Build Up Corporate Brands
  • 2000 - 企業イメージ・コーポレートブランド・お詫び広告・企業表現
  • 2000 - コーポレート・ブランド構築
  • 2000 - Build Up Corporate Brands
Education (1):
  • 2000 - 2003 Kyushu Sangyo University
Professional career (1):
  • 博士(芸術) (九州産業大学)
Association Membership(s) (3):
DESIGN RESEARCH ASSOCIATION ,  JAPANESE SOCIETY FOR THE SCIENCE OF DESIGN ,  JAPAN ACADEMY OF ADVERTISING
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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