Rchr
J-GLOBAL ID:200901059902726856
Update date: Jan. 30, 2024
Sasaki Sotaro
ササキ ソウタロウ | Sasaki Sotaro
Contact this researcher
You can send email directly to the researcher.
Affiliation and department:
Wakayama University
About Wakayama University
Search "Wakayama University"
Detailed information
Homepage URL (1):
http://www.wakayama-u.ac.jp/~sotaro/
Research field (2):
Commerce
, Business administration
Research keywords (2):
マーケティング
, 消費者行動
Research theme for competitive and other funds (3):
2011 - 2013 Research on the possibility of enhancing regional brand value by the collaboration of location-based games and local businesses
2008 - 2010 An experimental study of the dynamic model of buying decision making for the evolution of market preferences
市場構造の変容における考慮集合の役割
Papers (2):
Challenge to improve the quality of tourism education : Focusing on the CUPs and the GCET. 2020. 23. 127-133
Hajime Takebayashi, Sotaro Sasaki, Akihiro Takeda. Factors Influencing Visitor Acceptance Awareness: A Regional Branding Perspective. 2018. 391. 55-74
MISC (1):
大浦由美, 佐々木壮太郎, 永井隼人, 村野美里. 大学における観光教育の現状と課題に関する調査研究(文部科学省令和3年度先導的大学改革推進委託事業報告書). 2022
Books (2):
1からのマーケティング 第4版
碩学舎,中央経済グループパブリッシング (発売) 2020 ISBN:9784502327711
ここからはじめる観光学 : 楽しさから知的好奇心へ
ナカニシヤ出版 2016 ISBN:9784779511233
Lectures and oral presentations (1):
地域貢献型大学から見た世界観光倫理憲章
(観光学術学会第8回大会 2019)
Professional career (1):
M.A., Business Administration (Yokohama National University)
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM