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J-GLOBAL ID:200901081075283839   Update date: May. 19, 2017

AKENARI NOMOTO

ノモト アケナリ | AKENARI NOMOTO
Research field  (1): Business administration
Research theme for competitive and other funds  (8):
  • コンジョイント分析
  • 消費者行動
  • 技術経営
  • 新製品開発
  • Conjoint Analysis
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MISC (10):
  • 改正大店法下における大規模小売店舗の出店プロセスー滋賀県の事例ー. 市場史研究. 2002. 22
  • The decision process of locating stores of large-sized retailers under the rewritten law for large-sized retailers-in Shiga prefecture-. The Market History Society. 2002. 22
  • 多文化社会におけるマーケット・セグメンラーションの可能性についての一考察-オーストラリアの事例-. 彦根論叢. 1999. 317
  • On the Possibility of Market Segmentation in the Multi-cultural Society-in Australia. THE HIKONE RONSO. 1999. 317
  • 確率的コンジョイント・モデルとマーケット・セグメンテーション. 財団法人吉田秀雄記念事業団助成研究集. 1986. 18
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Books (4):
  • 『変容する経営学の知』,第9章,「コンジョイント分析によるマーケット・セグメンテーションについての一考察 -保険契約の事例-」
    千倉書房 1995
  • 『現代近江の企業家群像』第10章.「近江の流通業の実態」
    中央経済社 1993
  • 現代経営科学の基礎-経営意思決定のためのOR入門
    有斐閣 1982
  • The Foundation of Modern Management Science - An Introduction of OR for Management Decision Making
    Yuhikaku 1982
Works (2):
  • 鍛造技術を基礎とした新商品のためのマーケティング戦略
  • Marketing Strategy of New-Product Develogment based on the forging technology
Education (2):
  • - 1973 Osaka University
  • - 1973 Osaka University
Professional career (1):
  • 経済学修士
Work history (5):
  • 2004 - -:滋賀大学産業共同研究センター長
  • 2000 - -:滋賀大学教授経済学部
  • 1985 - -:滋賀大学助教授経済学部
  • 1981 - -:滋賀大学助手経済学部
  • Shiga University Faculty of Economics, Department of Business Administration, Faculty of Economics Management Science Professor
Association Membership(s) (2):
日本マーケティング・サイエンス学会 ,  市場史研究会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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