Rchr
J-GLOBAL ID:200901090180690724
Update date: May. 08, 2010
Fujita Akihisa
フジタ アキヒサ | Fujita Akihisa
Affiliation and department:
Chukyo University Institute of Business Studies
About Chukyo University Institute of Business Studies
Search "Chukyo University Institute of Business Studies"
Detailed information
Job title:
Researcher
Research field (2):
Sociology
, Business administration
Research keywords (6):
組織行動
, 組織運営
, 顧客志向
, Management
, Organization
, Administration
Research theme for competitive and other funds (2):
2005 - 2007 企業における顧客志向の組織運営に関する研究
2005 - 2007 The Study about Management of Customer-Orientation in Company
MISC (10):
藤田晶久. プロジェクトの復旧プロセスにおけるパワーと顧客志向について -ソフトウェア開発プロジェクトを事例とした考察-. 中京経営紀要. 2010. 10
藤田晶久. プロジェクト組織における起業家精神と顧客志向について. 中京経営紀要. 2009. 9
藤田晶久. 協働におけるクオリティ・ギャップについて-ソフトウェア開発における顧客志向の組織運営-. 中京経営紀要. 2008. 8
藤田晶久. 顧客志向の組織運営におけるサービス連鎖について. 経営行動科学. 2007. 20. 1
藤田晶久. 顧客志向の組織運営におけるサーバント・リーダーシップについて. 中京経営紀要. 2007. 7
more...
Lectures and oral presentations (3):
フロント・エンドにおける顧客志向の組織運営に関して-組織・個人・顧客関係におけるチーム・デザインの観点から-
(2007年組織学会研究発表大会(院生セッション) 2007)
顧客志向の組織運営におけるクオリティ・ギャップについて
(日本経営学会 第81回大会(院生セッション) 2007)
企業における顧客志向の組織運営-サービス連鎖の観点から-
(経営行動科学学会 第9回年次大会(院生セッション) 2006)
Association Membership(s) (4):
プロジェクトマネジメント学会
, 経営行動科学学会
, 組織学会
, 日本経営学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in
researchmap
.
For details, see here
.
Return to Previous Page
TOP
BOTTOM