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J-GLOBAL ID:200902105890539805   Reference number:02A0946209

Comparison of Social Cost Reduction of Bus Priority Measures.

バス関連施策の社会的費用低減効果の比較
Author (2):
Material:
Volume: 19  Issue:Page: 691-698  Publication year: Sep. 30, 2002 
JST Material Number: X0118A  ISSN: 0913-4034  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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JST classification (3):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Facilities attached to roads  ,  Transportation methods and facilities  ,  Urban traffic 
Reference (10):
  • 1) 朝倉康夫: ポストモータリゼーション社会を考える-道路交通空間の再配分-, 交通工学, Vol.36, No.1, pp.17-22, 2001.
  • 2) 石田東生, 谷口守, 鈴木勉, 古屋秀樹: 交通手段の成立可能領域と有利地域に着目した交通政策の有効性の分析, 運輸政策研究, Vol.2, No.1, pp.14-25, 1999.
  • 3) 佐野可寸志, 本昌二, 野沢徹, 尾羽根幸: 交通シミュレーションモデルを用いたバス優先施策の評価, 土木計画学研究・論文集, No.17, pp.933-940, 2000.
  • 4) 小原誠, 坂本邦弘, 久保田尚, 高橋洋二: tiss-NETによるバス優先方策の効果分析-鎌倉地域を対象として-, 土木計画学研究・講演集, No.21 (2), pp.297-300, 1998.
  • 5) 大城温, 中村文彦, 大蔵泉: バス乗降時間短縮によるバス運行および一般交通改善に関する研究, 日本都市計画学会学術研究論文集, No.33, pp.595-600, 1998.
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