Art
J-GLOBAL ID:200902116249281778   Reference number:02A0737232

人工市場の作り方 ヤッコーと呼ばれないために

Author (1):
Material:
Volume: 46  Issue:Page: 547-554  Publication year: Sep. 15, 2002 
JST Material Number: G0902A  ISSN: 0916-1600  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=02A0737232&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=G0902A") }}
JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Artificial intelligence 
Reference (9):
  • 1) GOLDBERG D. Genetic Algorithms in Search, Optimization, and Machine Learning. Addison-Wesley. (1989)
  • 2) 和泉. 人工市場 : 市場分析の複雑系アプローチ. 森北出版. (2002)
  • 3) 和泉. 金融市場における意図せざる協調現象 : 人工市場アプローチによる分析. 協同の知を探る : 創造的コラボレーションの認知科学. 共立出版. (2000) p.199-227.
  • 4) 国際金融情報センター. 市場解説. (2002)
  • 5) 日本経済新聞社. 金融アウトルック,日曜版. 日本経済新聞. (2002)
more...
Terms in the title (1):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page