Art
J-GLOBAL ID:200902131466928916   Reference number:02A0673562

Marketing Strategies for Farm Inns in Hokkaido.

北海道におけるファームイン経営のためのマーケティング戦略
Author (1):
Material:
Volume: 46  Issue:Page: 32-39  Publication year: Jun. 01, 2002 
JST Material Number: L3409A  ISSN: 0549-5202  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=02A0673562&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=L3409A") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  Marketing research,advertisement 
Reference (5):
  • 北海道農政部農村計画課. ファームイン経営指標調査報告書. 1995
  • 北海道農政部農村計画課. ファームイン利用者へのアンケート調査の概要. ファームイン・マニュアル. 1996, 67-75
  • 北海道総合企画部経済企画室統計課. 北海道統計書. 2001
  • 澤真知子. 十勝における農家民宿の経営方向. 北海道農村生活研究. 2000, 10, 50-55
  • 吉田謙太郎. ファームイン全国調査によるグリーン・ツーリズムの計量分析. 農業総合研究. 1999, 53, 3, 45-98
Terms in the title (3):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page