Art
J-GLOBAL ID:200902210525245736   Reference number:07A0003872

An Agent-Based Model of Consumer Behavior: Application to the Movie Market

消費者購買行動のマルチエージェントモデル 映画市場を事例として
Author (3):
Material:
Volume: 57  Issue:Page: 450-469  Publication year: Dec. 15, 2006 
JST Material Number: F0241B  ISSN: 1342-2618  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=07A0003872&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=F0241B") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Marketing in general  ,  Artificial intelligence 
Reference (11):
  • 1) 清水聰. 新しい消費者行動. 千倉書房. (1999)
  • 2) 筒井泰裕. 二つの情報伝播空間を持つマルチエージェントシステムによる流行過程モデル. 東京理科大学理工学部経営工学科卒業論文. (2002)
  • 3) 平田久郎. ネットワーク構造を考慮したクチコミ現象に関するシミュレーション分析. 経営情報学会2003年秋季全国研究発表大会予稿集. (2003)
  • 4) 上村亮介. 映画作品市場のマルチエージェントモデル. 経営情報学会2005年秋季全国研究発表大会予稿集. (2005)
  • 5) 古川一郎. マーケティング サイエンス入門. 有斐閣アルマ. (2003)
more...
Terms in the title (5):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page