Art
J-GLOBAL ID:200902211660322500   Reference number:08A1179205

The characteristic of Place Brand Policy by types of Local government

自治体の類型化からみる地域ブランド関連施策の特徴に関する研究
Author (3):
Material:
Volume: 25  Issue:Page: 319-328  Publication year: Sep. 30, 2008 
JST Material Number: X0118A  ISSN: 0913-4034  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Development,redevelopment,and urban improvement 
Reference (15):
  • 1) Kevin, L. K.: Strategic Brand Management, Prentice-Hall, 1998 [恩蔵直人・亀井昭宏訳, 戦略的ブランド・マネジメント, 東急エージェント, 2000].
  • 2) 矢野峰生: 地域資源とエリアブランド構築の視覚-インターナルブランディングへの取り組み-, 八戸大学紀要第34号, 2007.
  • 3) 坪井明彦: 地域ブランド構築の動向と課題, 地域政策研究 (高崎経済大学地域政策学会), 第8巻, 第3号, pp.189-199, 2006.
  • 4) 村山研一: 地域ブランドと地域の発展, 地域ブランド研究第1号, 2005.
  • 5) 内田純一: 地域ブランドの形成と展開をどう考えるか, 北海道大学大学院国際広報メディア研究科・言語文化部紀要, pp.26-45, 2006.
more...
Terms in the title (5):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page