Art
J-GLOBAL ID:200902230905496708   Reference number:09A1087959

マーケティング論の進化-マーケティングは互いが変わっていくプロセス-

Author (1):
Material:
Volume: 50  Issue: 10  Page: 884-891  Publication year: Oct. 25, 2009 
JST Material Number: G0575A  ISSN: 0037-2072  CODEN: SESKB9  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Textile industry in general  ,  Related industries 
Reference (18):
  • P. F. ドラッカー; 新訳現代の経営<上><下>, ダイヤモンド社 (1996)
  • S P A; http://premium.nikkeibp.co.jp/retail/keyword/07.shtml
  • フレデリック・ライクヘルド; 顧客満足の罠, DIAMONDハーバード・ビジネス・レビュー (1997)
  • あかり安心サービス; http://biz.national.jp/Ebox/akarianshin/undex.html
  • スターウェイ株式会社; http://www.starway.co.jp/products/04_01.html
more...
Terms in the title (3):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page