Art
J-GLOBAL ID:200902262620079568   Reference number:07A0349480

現代の青果物購買行動と産地マーケティング

Author (1):
Material:
Issue: 58  Page: 156P  Publication year: Mar. 15, 2007 
JST Material Number: J0267A  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=07A0349480&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=J0267A") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Horticultural food in general  ,  Food in general 
Reference (214):
  • 飯坂正弘 (1999)「季節別にみた道の駅直売所利用者の購買行動--道の駅「かもがわ円城」を事例として--」1999年度日本農業経済学会論文集, pp. 181-184.
  • 飯坂正弘 (2000)「都市近接中山間地域の農産物直売所における都市リピーターの購買行動」農業経営通信, No.206, pp. 34-37.
  • 磯島昭代 (1998)「米購入時の選択基準と消費者像--消費者意識調査による分析--」農業経営研究, 第36巻3号, pp. 22-32.
  • 上田隆穂 (1988)「地域内複数店舗における店舗選択及び売場等部門別評価要因の検討」学習院大学経済論集, 第25巻第1号, pp. 63-92.
  • 氏家清和 (2002)「安全性情報と食料消費--スキャナーデータによる飲用乳食中毒事件の分析--」農業経済研究, 第74巻第3号, pp. 109-122.
more...
Terms in the title (4):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page