Art
J-GLOBAL ID:200902273920312053   Reference number:06A0600367

店舗特性別にみた青果物コーナーにおける消費者購買行動の特徴-一般スーパーと高級スーパーの比較から-

Author (3):
Material:
Volume: 42  Issue:Page: 145-149  Publication year: Jun. 25, 2006 
JST Material Number: L4327A  ISSN: 0388-8525  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=06A0600367&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=L4327A") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Marketing  ,  Vegetables and processed vegetable products 
Reference (7):
  • 青木幸弘. 消費者情報処理理論. マーケティングと消費者行動-マーケティングサイエンスの新展開-. 1992, 129-154
  • 梅本雅. 小売店舗における消費者の青果物購買行動に関する分析方法. 第55回・地域農林経済学会大会報告要旨, 2005. 2005, 128
  • 桂瑛一. 消費者の期待機能と青果物小売業の構造変化. 農林業問題研究. 1972, 31, 98-105
  • 清野誠喜. 消費者購買行動試験からみた秋田県産 "寒締ほうれん草" のマーケティング活動改善点. 東北農業経済研究. 2005, 23, 2, 115-120
  • 国友隆一. よくわかるスーパー業界. 1997
more...
Terms in the title (5):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page