Art
J-GLOBAL ID:200902278054903952   Reference number:03A0476245

Analysis of Factors of Sales Depression in Farmers’ Direct Marketing Using the Internet

農産物のインターネット生産者直販における売上不振とその原因-インターネット調査による米販売の実証分析-
Author (2):
Material:
Volume: 39  Issue:Page: 12-23  Publication year: Jun. 25, 2003 
JST Material Number: L4327A  ISSN: 0388-8525  Document type: Article
Article type: 短報  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=03A0476245&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=L4327A") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  General 
Reference (16):
  • 主要耐久消費財の普及状況. 経済企画庁調査室調査. 2000
  • 日本インターネット協会編. インターネット白書2000年. 2000
  • インターネット通信販売-企業調査報告書-. 2000
  • 農林水産省統計情報部. 農家のパソコン利用状況アンケート結果. 農林水産統計速報. 2000
  • 日本農業新聞. 1999, 4面
more...

Return to Previous Page