Art
J-GLOBAL ID:201202233364134608   Reference number:12A0950726

Household Expenditure on Fruits as Gifts

贈答用果物の家計支出
Author (1):
Material:
Volume: 28  Issue:Page: 15-22  Publication year: Aug. 2010 
JST Material Number: L7849A  ISSN: 0285-7537  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  Fruits and processed fruit products 
Reference (7):
  • [1] 石橋喜美子『家計における食料消費構造の解明-年齢階層別および世帯類型別アプローチによる-』農林統計協会,2006年,98-110.
  • [2] 磯島昭代「自家消費用および贈答用リンゴに対する消費者ニーズの解明-評価グリッド法による接近-」『東北農業経済研究』27(2),2009年8月,33-40.
  • [3] 小野雅之「果実流通チャネルの多元化と農協組織の対応-山形県産サクランボを事例として-」『1998年度日本農業経済学会論文集』,1998年,126-131.
  • [4] 阪本亮・中祐子・草刈仁「家計における生鮮果物消費の減少要因」『農林業問題研究』166,2007年6月,151-155.
  • [5] 佐藤和憲『青果物販売チャネルの多様化と産地のマーケティング戦略』養賢堂,1998年,83-124.
more...
Terms in the title (3):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page