Art
J-GLOBAL ID:201202282346050252   Reference number:12A0252286

店舗間競争下における農産物直売所に対する消費者ニーズと販売戦略-消費者意識および生産者意識の定量分析による検討-

Author (3):
Material:
Volume:Issue:Page: 1-11  Publication year: Dec. 2003 
JST Material Number: L8354A  ISSN: 1881-0977  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Horticultural food in general  ,  Food in general 
Reference (9):
  • 飯坂正弘. 季節別にみた道の駅直売所利用者の購買行動-「道の駅かもがわ円城」を事例として-. 1999年度日本農業経済学会論文集. 1999, 181-184
  • 伊藤里美. 農産物に関する生産者と消費者の理解の分析方法-農業者団体と地域生協の産直活動を事例に-. 農村生活研究. 1992, 36, 1, 43-50
  • 大浦裕二. 地域住民の直売所に対するニーズの推定-コンジョイント分析を用いて-. 1999年度日本農業経済学会論文集. 1999, 321-326
  • 埼玉県農林部食品流通課. 平成9年全国農産物産地直売の実態調査結果. 1997
  • 櫻井清一. 農産物直売所の組織再編過程と新たな課題. 農村生活研究. 1995, 39, 3, 13-20
more...

Return to Previous Page