Art
J-GLOBAL ID:201302223233907948   Reference number:13A1686401

A Survey on the Consciousness of the “Fast Fashion” of Youth

若者のファストファッション意識に関する調査
Author (3):
Material:
Volume: 64  Issue: 10  Page: 645-653  Publication year: Oct. 15, 2013 
JST Material Number: F0763A  ISSN: 0913-5227  CODEN: NKGAEB  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Related industries 
Reference (9):
  • 1) 川島蓉子. ファストファッション隆盛に一言 不況疲れ潤い与えて. 朝日新聞2010年6月5日
  • 2) 内閣府「国民生活に関する世論調査」, 世論調査報告書平成23年度調査
  • 3) 山村貴敬. ファッション産業の現状と今後の展望. 日本貿易会月報2011年2月号No.689, p.12
  • 4) 日本繊維機械学会被服心理学研究分科会編「被服心理学」, p.179, p.205
  • 5) 渡辺久哲. “消費者行動と価値観の変化”, 消費行動の社会心理学. 福村出版, 1994, p.152-172
more...
Terms in the title (4):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page