Art
J-GLOBAL ID:201402212668707458   Reference number:14A0895229

小豆産地におけるブランド管理戦略の現状と課題-「春日大納言」の事例を中心に-

Author (2):
Material:
Volume: 23  Issue:Page: 74-80  Publication year: Jun. 30, 2014 
JST Material Number: L4254A  ISSN: 1341-934X  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (3):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  Pulses  ,  Crop varieties(=cultivars) 
Reference (7):
  • 藤島廣二・中島寛爾編『実践・農産物地域ブランド化戦略』筑波書房、2009年。
  • 婦木克則「霧深い丹波の山里で復活した黒さや大納言」財団法人日本特産農産物協会編『豆類時報』No.50、財団法人日本豆類基金、2008年。
  • 曳野亥三夫「兵庫県における小豆品種とその育種」財団法人日本特産農産物協会編『豆類時報』No.59、財団法人日本豆類基金、2010年。
  • 曳野亥三夫・松原甲・津田富雄・須藤健一「小豆新品種 兵庫大納言の育成とその特性」『兵庫農業技術研究報告』1996年。
  • 岸本喜樹朗・斎藤修編『地域ブランドづくりと地域のブランド化-ブランド理論による地域再生戦略-』農林統計出版、2011年。
more...
Terms in the title (5):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page