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J-GLOBAL ID:201402244512680966   Reference number:14A0425734

Diffusion of “Real Name” Local SNS in Rural Communities: Approach to Potential Users Based on Segmentation

農山村地域における地域活性化を目指した実名SNSの普及-類型化による潜在的利用者への接近法-
Author (4):
Material:
Volume: 32  Issue:Page: 499-506  Publication year: Mar. 30, 2014 
JST Material Number: Y0829A  ISSN: 0912-9731  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Development,redevelopment,and urban improvement  ,  Computer networks 
Reference (5):
  • 1) 内閣府(2007)国民生活白書.
  • 2) 前納弘武(2012)変わりゆくコミュニケーション,薄れゆくコミュニティ,ミネルヴァ書房.
  • 3) ベネディクト・アンダーソン(著),白石さや,白石隆(訳)(2010)想像の共同体 :ナショナリズムの起源と流行,書籍工房早山.
  • 4) 庄司昌彦・上村圭介・原田泉・遊間和子(2010)SNS(ソーシャル・ネットワーキング・サービス)による地域活性化の現状と課題,国際社会経済研究所,東京,28pp.
  • 5) エベレット・ロジャーズ(2007)イノベーションの普及 Diffusion of Innovations.翔泳社,東京,530pp.

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