Art
J-GLOBAL ID:201402283404779668   Reference number:14A1216643

テキストマイニングを用いたイノベーションの普及分析

Author (3):
Material:
Volume: 35  Issue:Page: 72-86  Publication year: Sep. 30, 2014 
JST Material Number: Y0017A  ISSN: 1882-2614  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Marketing research,advertisement  ,  Information processing in general 
Reference (38):
  • 青島矢一(2009)「戦略転換の遅延:デジタルカメラ産業における「性能幻想」の役割」『研究技術計画』Vol.24,No.1,pp.16-34.
  • 一般社団法人カメラ映像機器工業会HP(2014)「デジタルカメラ統計」http://www.cipa.jp/stats/dc_j.html(最終確認日:2014年6月1日).
  • 御領謙(1993)「知識の表象」御領謙・江草浩幸・菊地正『最新認知心理学への招待-心の働きとしくみを探る』サイエンス社,pp.141-172.
  • 武石彰(2001)「イノベーションのパターン:発生,普及,進化」一橋大学イノベーション研究センター編『イノベーション・マネジメント入門』日本経済新聞社,pp.68-98.
  • 内閣府 経済社会総合研究所(2014)「消費者動向調査」 http://www.esri.cao.go.jp/jp/stat/shouhi/shouhi.html#taikyuu(最終確認日:2014年6月1日).
more...
Terms in the title (4):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page