Art
J-GLOBAL ID:201502208969940736   Reference number:15A1270391

生活家電(ライフスタイル事業)のUXデザイン-クリーナ開発を適用事例として-

Author (2):
Material:
Volume:Issue:Page: 287-293 (WEB ONLY)  Publication year: Oct. 15, 2015 
JST Material Number: U0569A  ISSN: 2188-4390  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Industrial and technological designs  ,  Marketing 
Reference (9):
  • 延岡健太郎:意味的価値の創造:コモディティ化を回避するものづくり,紀要論文,国民経済雑誌,Vol.194, No.6, pp.1-14 (2006).
  • ISO 9241-210:2010:Ergonomics of Human-System Interaction-Part 210:Human-Centred Design for Interactive Systems (2010).
  • 黒須正明,松原幸行,八木大彦,山崎和彦:人間中心設計の基礎, 近代科学社,pp.51-65 (2013).
  • ベルガンティロベルト(著),佐藤典司,岩谷昌樹,八重樫文,立命館大学経営学部DML(翻訳):デザイン・ドリブン・イノベーション,同友館 (2012).
  • 武山政直: サービスデザインと視覚化の技法, 慶應義塾大学日吉紀要,社会科学,No.23, pp.15-35 (2012).
more...

Return to Previous Page