Art
J-GLOBAL ID:201602004901924832   Reference number:67A0311922

消費者製品と人間工学

Author (1):
Material:
Volume:Issue:Page: 168-173  Publication year: 1967 
JST Material Number: S0258A  ISSN: 0549-4974  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN) 
Reference (10):
  • (1) 中尾喜保: アーゴノミックス: 現代デザイン理論のエッセンス, ぺりかん社: 1966
  • (2) Henry Dreyfuss: The measure of man human factors in design: 1959
  • (3) Bruce Archer: Rational design: 1964
  • (4) (5) J. W. Dunlap, J. T. Fucigna: Haman factors: 工芸ニュース 32巻3. 4号33巻1, 2, 3, 4号
  • (6) 労働科学研究所: 人間工学誌2巻1号グループ紹介 P. 45
more...
Terms in the title (2):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page