Art
J-GLOBAL ID:201602202819849616   Reference number:16A0105707

Main Point of Management for Organic Farmers’ Market Development

オーガニックファーマーズマーケット発展のための運営の要点
Author (3):
Material:
Volume: 51  Issue:Page: 179-184 (J-STAGE)  Publication year: 2015 
JST Material Number: U0665A  ISSN: 2185-9973  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  Management engineering in general 
Reference (5):
  • 尾島一史・佐藤豊信・駄田井久(2014)「有機農業者中心の直売市の活動実態と課題」『2014年度日本農業経済学会論文集』,124-129.
  • 唐崎卓也(2012)「有機朝市における運営の課題と発展の可能性」『第60回日本農村生活研究大会報告要旨』,52-53.
  • 儀保佑姫(2012)「日本におけるオーガニックファーマーズマーケットの現状と課題」『第13回日本有機農業学会大会資料集』,44-45.
  • 佐藤亮子(2006)『地域の味がまちをつくる-米国ファーマーズマーケットの挑戦-』岩波書店.
  • 三原美雪(2014)「まちなかオーガニック・マルシェ来場者アンケート調査結果」『島根県農業技術センター農業経営研究資料』17,151-154.
Terms in the title (2):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page