Art
J-GLOBAL ID:201702212917938687   Reference number:17A1956743

Marketing Strategies of Born Global Company

ボーン・グローバル企業のマーケティング戦略
Author (1):
Material:
Volume:Issue:Page: 19-33(J-STAGE)  Publication year: 2016 
JST Material Number: U0717A  ISSN: 2189-5694  Document type: Article
Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Reference (50):
  • Cavusgil, S. T., Knight, G. & Riesenberger, J. (2008). <i>International Business</i>, Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall.
  • Drucker, P.F. (1954). <i>The Practice of Management</i>, Harper & Brothers Publishers.(野田一夫監修,現代経営研究会訳(1987), 『現代の経営(上)』ダイヤモンド社).
  • Drucker, P. F. (1985). <i>Innovation and Entrepreneurship</i>, Harper & Row Publishers.(小林宏冶監訳 (1985),『イノベーションと企業家精神-実践と原理-』ダイヤモンド社)
  • Drucker, P. (2005). MY PERSONAL HISTORY.(牧野訳(2005)『ドラッカー20世紀を生きて』日本経済新聞社)
  • デービス・矢作敏行編(2001).『アジア発グローバル小売競争』日本経済新聞社.
more...
Terms in the title (2):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page