Art
J-GLOBAL ID:201702212917938687
Reference number:17A1956743
Marketing Strategies of Born Global Company
ボーン・グローバル企業のマーケティング戦略
Author (1):
Material:
Volume:
8
Issue:
2
Page:
19-33(J-STAGE)
Publication year:
2016
JST Material Number:
U0717A
ISSN:
2189-5694
Document type:
Article
Country of issue:
Japan (JPN)
Language:
JAPANESE (JA)
Reference (50):
-
Cavusgil, S. T., Knight, G. & Riesenberger, J. (2008). <i>International Business</i>, Upper Saddle River, NJ: Prentice-Hall.
-
Drucker, P.F. (1954). <i>The Practice of Management</i>, Harper & Brothers Publishers.(野田一夫監修,現代経営研究会訳(1987), 『現代の経営(上)』ダイヤモンド社).
-
Drucker, P. F. (1985). <i>Innovation and Entrepreneurship</i>, Harper & Row Publishers.(小林宏冶監訳 (1985),『イノベーションと企業家精神-実践と原理-』ダイヤモンド社)
-
Drucker, P. (2005). MY PERSONAL HISTORY.(牧野訳(2005)『ドラッカー20世紀を生きて』日本経済新聞社)
-
デービス・矢作敏行編(2001).『アジア発グローバル小売競争』日本経済新聞社.
more...
Terms in the title (2):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.
,
Return to Previous Page