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J-GLOBAL ID:201702259117008405   Reference number:17A0781755

Analysis of Consumer Behavior and Consciousness on Internet Banking Services and Suggestions to Financial Institutions to Accelerate Consumers’ Usage

消費者のインターネットバンキングに対する意識・行動の分析と金融機関による利用促進への示唆
Author (1):
Material:
Volume: 26  Issue:Page: 43-58  Publication year: Jun. 15, 2017 
JST Material Number: L4480A  ISSN: 0918-7324  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Marketing research,advertisement  ,  Business and management information processing 
Reference (18):
  • 岩下直之「インターネットと銀行サービスの再考」 Web資料,日本銀行,2016年. https://www.boj.or.jp/announcements/release_2016/data/rel160314a2.pdf(Sep.28,2016)
  • 岩田合同法律事務所(編)『Q&A インターネットバンキング』金融財政事情研究会,2014年.
  • 内山浩一「インターネットバンキング-コストセーブからセールスチャネルへ-」,Web資料,野村総合研究所 金融ITイノベーション研究部,2013年.https://www.nri.com/jp/opinion/kinyu_itf/2013/pdf/itf_201302_3-8.pdf(Sep. 28,2016)
  • 川隅浩司「ネットバンキングは安全か」『Computer&Network LAN』第21巻,第7号,2003年, 92-93ページ.
  • 熊谷優克「邦銀のインターネットバンキングの現状と戦略的活用の方向性」『日本国際情報学会紀要』第3号,2006年,58-69ページ.
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