Rchr
J-GLOBAL ID:201801004861412010   Update date: Jul. 04, 2024

Hiraiwa Hideharu

ヒライワ ヒデハル | Hiraiwa Hideharu
Affiliation and department:
Research field  (2): Commerce ,  Business administration
Research theme for competitive and other funds  (1):
  • 2016 - 2019 A Study on Omotenashi from the Standpoint of Value Co-creation: Clarifying the Process from the Origin to the Modern Phenomena
Papers (15):
  • 事業協同組合における成功要因に関する研究 : ケース・スタディ・リサーチをベースとしたインターナル・マーケティングの視点から. 北陸学院大学・北陸学院大学短期大学部研究紀要. 2024. 16. 101-110
  • 平岩, 英治, 葦名, 理恵. 顧客満足のためのおもてなし生産に関する一考察 : 石川県金沢市のゲストハウス・Pongyi(ポンギー)のケース・スタディ・リサーチ. 日本マーケティング学会カンファレンス・プロシーディングス. 2023. 12. 133-139
  • The Essence of the Business Structure of Business Cooperatives: An Analysis of the Role of a Business Cooperative and Member Firms from the Service Triangle. 2023. 15. 129-136
  • 平岩, 英治. 顧客満足のためのパラドキシカル・インターナル・マーケティングに関する研究 : 石川県金沢市の旅館・由屋るる犀々のケース・スタディ・リサーチ. 日本マーケティング学会カンファレンス・プロシーディングス. 2022. 11. 172-178
  • 平岩, 英治. ニューノーマルにおけるネット小売企業の消費者対応と流通. 日本商業学会 第72回全国研究大会 報告論集 2022年. 2022. 92-101
more...
Books (1):
  • 響創する日本型マーケティング : 理論と実践
    関西学院大学出版会 2022 ISBN:9784862833334
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page