Rchr
J-GLOBAL ID:201801011602498450   Update date: Nov. 25, 2018

TANAKA Kohji

TANAKA Kohji
Affiliation and department:
MISC (19):
  • Tanaka Koji. An orientation process for undergraduate students prior to practice teaching : management of a trial lesson in the Japanese language. Memoirs, Faculty of Education, Shimane University. 2015. 48. 41-48
  • 田中 耕司. 教員養成系学部に在籍する大学生を対象とした漢字部首指導の効果に関する研究. 国語教育論叢. 2014. 23. 1-8
  • 田中 耕司. 児童生徒の読みの能力の規定要因に関する研究 : 言語能力からの検討(自由研究発表). 全国大学国語教育学会発表要旨集. 2010. 118. 191-192
  • Tanaka Kohji. Whether Reading Comprehension is on the Decline among Students Aged 6-15 : Through an Analysis of the Results of the Reading Test. kokugokakyouiku. 2010. 67. 0. 19-26
  • 納富 涼子, 田中 耕司. K336 教研式Reading-Testの妥当性の検討(口頭セッション56 尺度構成1). 日本教育心理学会総会発表論文集. 2010. 52. 0
more...
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page