Rchr
J-GLOBAL ID:201801016350127137   Update date: Aug. 09, 2019

Fujishiro Haruka

Fujishiro Haruka
Affiliation and department:
Papers (1):
  • 藤城晴佳, 保﨑則雄. ティーチングアシスタントの視点から語られる授業実践に関する事例研究. 京都大学高等教育研究. 2018. 24. 45-54
Lectures and oral presentations  (13):
  • Introduction of significant aspects of Danish education based on “democratic dialogues” to be applied to Japanese education
    (2019)
  • A hope list of re-evaluating parameters and actual problems to solve in EMI-based “media production studies” class
    (Foreign Language Education and Technology 2019)
  • Analysis of the perspective of Japanese students’ evaluation for in-class presentation
    (Improving University Teaching 2019)
  • 日本文化における「察する」という概念習得のプロセスが日本語学習とどのように連動するか-日本語上級学習者のインタビュー分析から-
    (異文化間教育学会 2019)
  • ストリートダンサーの語りからみる“教える経験” を通した指導観の変容に関する事例研究
    (大学教育研究フォーラム 2019)
more...
Education (3):
  • 2018 - 現在 Waseda University
  • 2016 - 2018 Waseda University
  • 2011 - 2016 Waseda University
Work history (1):
  • 2018/04 - 現在 Waseda University Faculty of Human Sciences
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

Return to Previous Page