Art
J-GLOBAL ID:201802214985644809   Reference number:18A0002449

Generation of Sympathy by Narrative as a Communication Act: Narrative of Asparagus Introduction Process in Mogami-machi Town, Yamataga

コミュニケーション行為としての物語りによる共感の発生:山形県最上町におけるアスパラガス産地化物語を事例として
Author (3):
Material:
Volume: 25  Issue:Page: 11-19  Publication year: Apr. 10, 2017 
JST Material Number: L6921A  ISSN: 1345-1499  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management  ,  Marketing 
Reference (13):
  • 浅野智彦 (2001) 『自己への物語論的接近』, 勁草書房.
  • Bruner, J. S. (1986) Actual Minds, Possible Worlds, Harvard University Press.
  • 福田敏彦 (1990) 『物語マーケティング』, 竹内書店新社.
  • 福田敏彦 (1995) 「地域情報発信の考え方と方法」, 大野健一・福田敏彦 『地域が語り始めた』, 129-260, 電通.
  • グリーンハル, T., ハーウィッツ, B. (斎藤清二・山本和利・岸本寛史監訳) (2001) 『ナラティブ・ベイスト・メディスン』, 金剛出版.
more...

Return to Previous Page