石丸 雅貴, 加野 章子, 伊藤 義美. 大学授業におけるWOWWプログラムの効果的なコンプリメント-An effective method of complimenting in the WOWW program in a university class. ブリーフサイコセラピー研究 = Japanese journal of brief psychotherapy / 日本ブリーフサイコセラピー学会編集委員会 編. 2013. 22. 2. 86-95
野中 登, 峯村 吉泰, 加野 章子. 数学素養試験結果の年度推移と習熟度別授業の導入効果-Transition of mathematics-placement-test results and effect of introduction of classes classified by skilled degree. 愛知工科大学紀要 = Bulletin of Aichi University of Technology. 2008. 6. 87-96
加野 章子. 学校臨床心理活動報告と今後の展望-Report on school clinical psychological activities and future development. 愛知工科大学紀要 = Bulletin of Aichi University of Technology. 2007. 5. 117-127
日本学生相談機関代表者協議会
, JAPANESE ASSOCIATION OF STUDENT COUNSELING
, 日本ブリーフセラピー学会
, 日本人間性学会
, JAPAN PSYCHOANALYTICAL ASSOCIATION
, THE ASSOCIATION OF JAPANESE CLINICAL PSYCHOLOGY