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J-GLOBAL ID:201901011676926159   Update date: Oct. 04, 2023

Tanaka Shoji

タナカ ショウジ | Tanaka Shoji
Affiliation and department:
Job title: Associate Professor
Research field  (1): Commerce
Research keywords  (2): 消費者行動 ,  マーケティング
Research theme for competitive and other funds  (2):
  • 2017 - 現在 競争優位を創造するモノづくりへのこだわり-ミックス法による理論的・実証的研究-
  • 2014 - 2017 消費者の求める「本物感」-本物感尺度の開発と広告への応用-
Papers (8):
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Lectures and oral presentations  (22):
  • 「ブランドの本物感研究の系譜と課題」
    (日商業学会関西部会11月例会 2019)
  • 「ブランドの本物感を創造する企業の『こだわり』」
    (日本消費者行動研究学会第57回消費者行動研究コンファレンス 2018)
  • 「メモラブル・ツーリズム・エクスペリエンシーズの先行要因と結果要因に関する研究」
    (日本商業学会関西部会 2018)
  • 「メモラブル・ツーリズム・エクスペリエンシーズ-「旅行前」の記憶に残る経験-」
    (日本観光研究学会第32回全国大会 2017)
  • 「ブランドの本物感の醸成-醸成に必要な要素の検討-」
    (日本商業学会関西部会7月例会 2017)
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Association Membership(s) (3):
日本マーケティング学会 ,  日本消費者行動研究学会 ,  日本商業学会
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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