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J-GLOBAL ID:201901014437279000   Update date: Aug. 14, 2022

Aoyama Mitsutaka

アオヤマ ミツタカ | Aoyama Mitsutaka
Affiliation and department:
Research field  (1): Business administration
Research keywords  (4): イノベーション ,  流通 ,  企業間関係 ,  産業財マーケティング
Research theme for competitive and other funds  (1):
  • 2012 - 2013 周南市漁業者ネットワークの市場適応能力
Papers (3):
Lectures and oral presentations  (4):
  • 産業財メーカーにおける間接顧客との協働体制
    (日本経営学会第92回大会 2018)
  • サプライヤーのチャネル適応戦略
    (就実経営学会 2016)
  • サプライヤーのチャネル適応戦略-(株)カネカ合成繊維事業を事例として
    (組織学会九州支部第69回例会 2016)
  • 市場志向の起点と市場志向-成果関係
    (日本経営学会第83回大会 2009)
Education (3):
  • 2008 - 2011 Hitotsubashi University
  • 2006 - 2008 Hitotsubashi University
  • 2002 - 2006 Rikkyo University College of Economics Department of Business Administration
Professional career (1):
  • 修士(商学) (一橋大学)
Work history (2):
  • 2014/04 - 現在 Shujitsu University
  • 2011/04 - 2014/03 Tokuyama University Faculty of Economics
Committee career (2):
  • 2012/05 - 2014/03 徳山駅ビル跡地活用方針検討会議 委員
  • 2011/04 - 2014/03 周南市地方卸売市場 理事
Association Membership(s) (3):
JAPAN SOCIETY OF MARKETING & DISTRIBUTION ,  Japan Academy OF Business Administration ,  THE ACADEMIC ASSOCIATION FOR ORGANIZATIONAL SCIENCE
※ Researcher’s information displayed in J-GLOBAL is based on the information registered in researchmap. For details, see here.

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