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J-GLOBAL ID:201901014437279000
Update date: Aug. 14, 2022
Aoyama Mitsutaka
アオヤマ ミツタカ | Aoyama Mitsutaka
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Affiliation and department:
Shujitsu University
About Shujitsu University
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Research field (1):
Business administration
Research keywords (4):
イノベーション
, 流通
, 企業間関係
, 産業財マーケティング
Research theme for competitive and other funds (1):
2012 - 2013 周南市漁業者ネットワークの市場適応能力
Papers (3):
青山允隆. 産業財メーカーの市場適応活動-誰の声を聴くべきか. 就実経営研究. 2019. 4. 131-146
青山允隆. 間接顧客マーケティング研究の現状と課題. 就実経営研究. 2019. 4. 117-129
青山允隆. コモディティ産業におけるライセンス供与の意思決定. 一橋大学大学院商学研究科修士論文. 2008
Lectures and oral presentations (4):
産業財メーカーにおける間接顧客との協働体制
(日本経営学会第92回大会 2018)
サプライヤーのチャネル適応戦略
(就実経営学会 2016)
サプライヤーのチャネル適応戦略-(株)カネカ合成繊維事業を事例として
(組織学会九州支部第69回例会 2016)
市場志向の起点と市場志向-成果関係
(日本経営学会第83回大会 2009)
Education (3):
2008 - 2011 Hitotsubashi University
2006 - 2008 Hitotsubashi University
2002 - 2006 Rikkyo University College of Economics Department of Business Administration
Professional career (1):
修士(商学) (一橋大学)
Work history (2):
2014/04 - 現在 Shujitsu University
2011/04 - 2014/03 Tokuyama University Faculty of Economics
Committee career (2):
2012/05 - 2014/03 徳山駅ビル跡地活用方針検討会議 委員
2011/04 - 2014/03 周南市地方卸売市場 理事
Association Membership(s) (3):
JAPAN SOCIETY OF MARKETING & DISTRIBUTION
, Japan Academy OF Business Administration
, THE ACADEMIC ASSOCIATION FOR ORGANIZATIONAL SCIENCE
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