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J-GLOBAL ID:201902232952158107   Reference number:19A1622055

Innovation of Emergent Business Model through Interorganizational Co-Creation: The Case of Tourism Revival in Stricken Areas using PokemonGO

組織間共創を通じた創発的ビジネスモデルのイノベーション-ポケモンGOを用いた被災地観光復興の事例-
Author (1):
Material:
Volume: 28  Issue:Page: 1-15  Publication year: Jun. 15, 2019 
JST Material Number: L4480A  ISSN: 0918-7324  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Management engineering in general  ,  Marketing research,advertisement 
Reference (41):
  • 伊藤嘉浩「ビジネスモデルの創造プロセス:アスクルの事例分析」『日本経営学会誌』第34号, 2014a年,87-99ページ.
  • 伊藤嘉浩「ビジネスモデルの創造プロセス:マルコメの業務用みそ汁サーバーの事例」『日本情報経営学会誌』第23巻,第3号,2014b年,217-245ページ.
  • 伊藤嘉浩「創発的ビジネスモデルのイノベーション: 巣鴨信用金庫の事例」『一橋ビジネスレビュー』 第64巻,第1号,2016年,156-168ページ.
  • 伊藤嘉浩「ベンチャー企業のビジネスモデルの創造プロセス:創発的ビジネスモデルの視点による12社の事例調査分析」『日本情報経営学会誌』第38巻,第2号,2018年,70-88ページ.
  • 川上昌直『ビジネスモデルのグランドデザイン-顧客価値と利益の共創』中央経済社,2011年.
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