Art
J-GLOBAL ID:201902242803098112   Reference number:19A2328255

Trial and Verification of Team Work Education to Enhance Team Members’ Complementary Collaboration

チーム内の相補的協働を促進するためのチームワーク教育の試みと検証
Author (3):
Material:
Volume: 67  Issue:Page: 4_38-4_43(J-STAGE)  Publication year: 2019 
JST Material Number: L4363A  ISSN: 1341-2167  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=19A2328255&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=L4363A") }}
JST classification (3):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Applied psychology  ,  Psychology in general  ,  System identification 
Reference (15):
  • 1) 河本達毅 : 「入口から出口までの質保証を伴った大学教育」とは, 工学教育, 67-1, pp.11-15, 2019
  • 2) 文部科学省 : 学士課程教育の構築に向けて (答申) 中央教育審議会, Webページ, http://www.mext.go.jp/b_menu/shingi/chukyo/chukyo0/toushin/1217067.htm, 2008, 参照日 : 2016-8-12
  • 3) 経済産業省 : 社会人基礎力, Webページ, http://www.meti.go.jp/policy/kisoryoku, 2006, 参照日 : 2016-8-12
  • 4) 福島哲夫 : ユング・タイプ論から考える自己理解・他者理解, 成城カウンセリングオフィス出版部, 2018
  • 5) R.R.ペアマン, S.C.アルブリットン, 園田由紀 (訳) : MBTI へのいざない-ユングの「タイプ論」の日常への応用, JPP, pp.3-24, 2012
more...

Return to Previous Page