Art
J-GLOBAL ID:201902254613992690   Reference number:19A2291194

Consideration on Number Tendency of Applicant for Admission by Access Analysis of the “SUTV”

静岡大学テレビジョンのアクセス分析による入学志願者数の動向に関する考察
Author (9):
Material:
Volume: 22  Issue:Page: 100-110(J-STAGE)  Publication year: 2018 
JST Material Number: U1676A  ISSN: 2433-7595  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Marketing research,advertisement 
Reference (15):
  • [1] 文部科学省, “大学設置基準等の大綱化,” http://www.mext.go.jp/b_menu/hakusho/html/hpad199101/hpad199101_2_150.html, 2018-08-21 参照.
  • [2] 文部科学省, “平成29年度学校基本調査,” http://www.mext.go.jp/b_menu/houdou/29/08/1388916.htm, 2018-08-21 参照.
  • [3] 北村倫夫, “公的セクターにおけるコミュニケーション革新と戦略的広報(下),” 知的資産創造, 10月号, pp.90-101, 2006年.
  • [4] 栗林芳彦, “大学マーケティングとインターネットの可能性,” 名古屋文理大学紀要, 第8号, pp.149-156, 2008年.
  • [5] 佐野享子, “大学マーケティング導入期におけるマーケティング概念の形成と意味,” 筑波大学教育学系論集, 33巻, pp.69-81, 2009年.
more...
Terms in the title (4):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page