Art
J-GLOBAL ID:202002223616906021   Reference number:20A2185918

総論 農産物・食品流通のあり方 2.農産物マーケティング・リサーチの方向

Author (1):
Material:
Volume: 2020  Page: 7-11  Publication year: Sep. 25, 2020 
JST Material Number: L8113A  Document type: Article
Article type: 解説  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.

JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Agricultural economy,agricultural management 
Reference (10):
  • 後藤一寿・沖智之・早川文代・池羽田晶文・上平安紘・佐藤広顕(2018)外国人嗜好性調査手順と嗜好性データベースの公開、農研機構報告食農ビジネスセンター、第2号、pp.1-15
  • 平尾正之・河野恵伸・大浦裕二 編著(2002)農産物マーケティングリサーチの方法、農林統計協会
  • 河野恵伸(2016)農産物流通システムのスマート化について、農産物流通技術、pp.9-13
  • 河野恵伸(2020) Marketing4.0 のリサーチ手法の策定と展望、関東東海北陸農業経営研究、第110号、pp.1-4
  • ルハタイオパット.P(2020) 海外のSNSデータを用いたソーシャルリスニング-輸出に向けた対象国の消費者意識・ニーズの把握-、関東東海北陸農業経営研究、第110号、pp.5-14
more...
Terms in the title (3):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page