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J-GLOBAL ID:202002223879027476   Reference number:20A1501580

MOBILITY MANAGEMENT EDUCATION IN THE NATIONAL INSTITUTE OF TECHNOLOGY: ANALYSIS OF LEARNING OUTCOMES THROUGH INTEGRATION OF CIVIL ENGINEERING AND GEOGRAPHY

高等専門学校におけるモビリティ・マネジメント教育の展開方法の検討-土木と地理が連携した低学年での学習成果の可視化と検証から-
Author (2):
Material:
Volume: 76  Issue:Page: 25-34(J-STAGE)  Publication year: 2020 
JST Material Number: U0264A  ISSN: 1884-7781  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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Author keywords (5):
JST classification (1):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Science and engineering education 
Reference (23):
  • 1) 国立高専機構:モデルコアカリキュラム-ガイドライン-,2017.
  • 2) 国立高等機構:平成24年度全国高専教育フォーラム,http://ybxxrx214.secure.ne.jp/news/news20120907-1.html,(最終アクセス2019.8.7)
  • 3) 原田洋一郎:高等専門学校における地理教材に関する一考察-鉱山業に関わる事例地域を例に-,新地理,47巻,2号,pp. 23-32,1999.
  • 4) 藤井聡,唐木清志,工藤文三,池田豊人,岡村美好,緒方英樹,高橋勝美,谷口綾子,日比野直彦,堀畑仁宏,原文宏,松村暢彦:「土木」と「社会科教育」の連携の意義と可能性,土木学会論文集 H(教育),Vol. 2,pp. 39-44,2010.
  • 5) 三橋浩志:「教育」から問う土木,土木学会誌,Vol. 103,No. 6,pp. 28-30,2018.
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