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J-GLOBAL ID:202002224583517568   Reference number:20A0555316

Quantitative Evaluation Method of Company Inner Branding - Application Case in Small and Medium-sized Enterprises using CS Analysis and its Consideration -

企業のインナーブランディングの定量的評価手法 -CS分析を用いた中小企業の現場における適用事例とその考察-
Author (3):
Material:
Volume: 18  Issue:Page: 423-432(J-STAGE)  Publication year: 2019 
JST Material Number: U0400A  ISSN: 1884-5258  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
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Reference (11):
  • [1] 甲斐莊正晃:インナーブランディング-成功企業の社員意識はいかにして作られるか,中央経済社,2005.
  • [2] 津布楽一樹,谷昭輝,笹木隆之,桑畑英紀:自分ゴト化Inner Branding社員の行動をブランディングする,ファーストプレス,2011.
  • [3] 井尻雄久:「売れる商品」の原動力-インナーブランディングの思想,論創社,2016.
  • [4] インナーブランディング:https://www.hakuhodo-consulting.co.jp/service/branding-growth/internal-branding/(2019.03.31閲覧).
  • [5] 徐誠敏,李美善:「ブランド創発型企業(Brand-Inspired Company)」を構築・強化するための戦略的なインターナル・ブランディングに関する研究,経済経営論集,24(1),pp.13-28,2016.
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