Art
J-GLOBAL ID:202002231172774747   Reference number:20A0701120

How Visualization Supports Creative Cognition for Devising Customer Insight

消費者インサイト発見のための創造的認知におけるビジュアルの効果
Author (4):
Material:
Volume: 18  Issue:Page: 397-405(J-STAGE)  Publication year: 2019 
JST Material Number: U0400A  ISSN: 1884-5258  Document type: Article
Article type: 原著論文  Country of issue: Japan (JPN)  Language: JAPANESE (JA)
Thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
Semi thesaurus term:
Thesaurus term/Semi thesaurus term
Keywords indexed to the article.
All keywords is available on JDreamIII(charged).
On J-GLOBAL, this item will be available after more than half a year after the record posted. In addtion, medical articles require to login to MyJ-GLOBAL.
,...
   To see more with JDream III (charged).   {{ this.onShowAbsJLink("http://jdream3.com/lp/jglobal/index.html?docNo=20A0701120&from=J-GLOBAL&jstjournalNo=U0400A") }}
JST classification (2):
JST classification
Category name(code) classified by JST.
Applied psychology  ,  Marketing research,advertisement 
Reference (19):
  • [1] 日本マーケティグ協会:マーケティングWiki~マーケティング用語集~,http://jma2-jp.org/wiki/index.php(2018.01.21閲覧).
  • [2] 大松孝弘,宇佐美清,波田浩之:図解やさしくわかるインサイトマーケティング,日本能率協会マネジメントセンター,pp.36-37,2006.
  • [3] 宮武恵子:消費者インサイトと感性工学,日本感性工学会論文誌,11(4),pp.218-222,2013.
  • [4] 滝口沙也加,清野誠喜: 食品の通信販売に対する消費者インサイト,フードシステム研究,19(3),pp.249-254,2012.
  • [5] 大松孝弘,宇佐美清,波田浩之:図解やさしくわかるインサイトマーケティング,日本能率協会マネジメントセンター,pp.112-113,2006.
more...
Terms in the title (4):
Terms in the title
Keywords automatically extracted from the title.

Return to Previous Page