- 2024 - 2028 サステナブルなCSRとブランド価値:真正性・整合性・一体感に着目した国際比較研究
- 2022 - 2024 処理流暢性が消費者購買行動に及ぼす影響ー多様なデータに基づく洞察ー
- 2019 - 2023 共有経済における共同消費の先行要因と結果要因に関する実証研究
- 2022 - 2022 A joint Australia-Japan symposium on cybersecurity expertise and practices
- 2010 - 2011 The Impact of Economic Nationalism and Market Globalisation on Consumer Behaviour: Case of Korea
- 2010 - 2011 I Don’t Like You, but I Like Your Products: The Conflicting Relationships among Consumer Animosity, Ethnocentrism, and Materialism
- 2007 - 2009 原産地効果に対する企業側の認識と戦略的対応
- 2006 - 2007 原産地情報の分解、ブランド名、価格が消費者の製品評価に及ぼす影響~効果的な広告戦略の立案に向けて~
全件表示