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J-GLOBAL ID:200902244525287481   整理番号:08A0043112

ゲームAI オンラインゲーム運営補助のためのツール

著者 (3件):
資料名:
巻: 23  号:ページ: 68-73  発行年: 2008年01月01日 
JST資料番号: X0330A  ISSN: 0912-8085  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 解説  発行国: 日本 (JPN)  言語: 日本語 (JA)
抄録/ポイント:
抄録/ポイント
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分類 (4件):
分類
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人工知能  ,  ゲーム理論  ,  システム・制御理論一般  ,  図形・画像処理一般 
引用文献 (12件):
  • CHEN, K.-T. Identifying MMORPG Bots : A Traffic Analysis Approach. Proc. ACM SIGCHI ACE'06, Los Angeles, USA. 2006
  • COX, T. Online and Multiplayer Gaming-An Overview. Virtual Reality. 2000, 5, 215-222
  • DUCHENEAUT, N. "Along together?" : Exploring the social dynamics of massively multiplayer online games. CH'06 : Proc. SIGCHI Conference on Human Factors in Computing Systems. 2006, 407-416
  • FOO, C. Y. Defining grief play in MMORPGs : Player and developer perceptions. Proc. 2004 ACM SIG CHI International Conference on Advances in Computer Entertainment Technology. 2004, 245-250
  • KENNERLY, D. Better Game Design through Data Mining. http://www.gamasutra.com/features/20030815/kennerly01.shtml. 2003
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タイトルに関連する用語 (4件):
タイトルに関連する用語
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