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J-GLOBAL ID:200902295520259769   整理番号:04A0481176

可変リンク機構による車体傾斜システムの研究(完全車体傾斜条件および傾斜抑制)

Study on Car Body Tilting System Using Variable Link Mechanism (Perfect Tilting Condition and Tilting Control)
著者 (4件):
資料名:
巻: 47  号:ページ: 471-476  発行年: 2004年06月15日 
JST資料番号: X0995A  ISSN: 1344-7653  資料種別: 逐次刊行物 (A)
記事区分: 原著論文  発行国: 日本 (JPN)  言語: 英語 (EN)
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分類 (1件):
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鉄道車両設計 
引用文献 (3件):
  • (1) Yoshida, H., Sueki, T., Shiomi, S. and Nagai, M., Study on Car Body Tilting System Using Variable Link Mechanism (1st Report, Fundamental Characteristics of Pendulum Motion), Proc. of STECH'03, JSME, Tokyo, 8, (2003).
  • (2) Sueki, T., Yoshida, H. and Nagai, M., Study on Car Body Tilting System (1st Report, Characteristics of Pendulum Motion), JSME, Proc. Dynamics and Design Conference 2002, No.02-09, (2002).
  • (3) Sueki, T., Shiomi, S., Yoshida, H. and Nagai, M., Study on Car Body Tilting System (2nd Report, Reduction of lateral acceleration and wheel load imbalance), JSME, Proc. 11th Transportation and Logistics, No.02-50, (2002).
タイトルに関連する用語 (5件):
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