Su Teng について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Ji Changwei について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Wang Shuofeng について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Shi Lei について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Yang Jinxin について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
Cong Xiaoyu について
Key Laboratory of Beijing on Regional Air Pollution Control, Collaborative Innovation Center of Electric Vehicles in Beijing and College of Environmental and Energy Engineering, Beijing University of Technology, Beijing 100124, China について
International Journal of Hydrogen Energy について
燃料噴射 について
水素 について
アイドリング について
排出量 について
吸気 について
ガソリン について
燃焼温度 について
継続時間 について
放電 について
回転機関 について
体積率 について
水素化 について
熱放射 について
ポート噴射 について
チャンバ について
アイドル性能 について
水素 について
ガソリン について
ロータリエンジン について
リーン について
火花点火機関 について
水素 について
ガソリン について
ロータリーエンジン について
アイドリング について