Chi Weiqian について
Key Laboratory of Vehicle Advanced Manufacturing, Measuring and Control Technology (Beijing Jiaotong University), Ministry of Education, Beijing 100044, China について
Wang Wenjing について
Key Laboratory of Vehicle Advanced Manufacturing, Measuring and Control Technology (Beijing Jiaotong University), Ministry of Education, Beijing 100044, China について
Key Laboratory of Aeronautical Materials Testing and Evaluation, Aero Engine Corporation of China, Beijing Key Laboratory of Aeronautical Materials Testing and Evaluation, Beijing Institute of Aeronautical Materials, Beijing 100095, China について
State Key Laboratory of Nonlinear Mechanics, Institute of Mechanics, Chinese Academy of Sciences, Beijing 100190, China について
Chen Xin について
Key Laboratory of Aeronautical Materials Testing and Evaluation, Aero Engine Corporation of China, Beijing Key Laboratory of Aeronautical Materials Testing and Evaluation, Beijing Institute of Aeronautical Materials, Beijing 100095, China について
Sun Chengqi について
State Key Laboratory of Nonlinear Mechanics, Institute of Mechanics, Chinese Academy of Sciences, Beijing 100190, China について
Sun Chengqi について
School of Engineering Science, University of Chinese Academy of Sciences, Beijing 100049, China について
Engineering Fracture Mechanics について
亀裂 について
圧縮機 について
チタン合金 について
金属材料 について
臨界 について
表面欠陥 について
疲れ強さ について
亀裂発生 について
主応力 について
超高サイクル疲れ について
疲労挙動 について
TC17チタン合金 について
表面欠陥 について
超高サイクル疲労 について
亀裂発生 について
疲労強度予測 について
金属材料 について
金属材料 について
圧縮機 について
ブレード について
チタン合金 について
疲労挙動 について
欠陥 について
亀裂発生 について
疲労強度 について
モデリング について